News

U culore è a forma d'arte di stampa tie-dye o imitazione tie-dye ponu migliurà l'effettu generale di a ropa di maglia è rinfurzà u sensu di stratificazione di vestiti.

U principiu di produzzione di tie dye hè di cucirà o bundle u tela in nodi di diverse dimensioni cù fili, è poi eseguisce un trattamentu a prova di tintura nantu à u tela.Cum'è un artisgianu, u tie dye hè influinzatu da fatturi cum'è a cucitura, a strettezza di strapping, a permeabilità di tintura, u materiale di tela è altri fattori.Ancu u listessu mudellu di u listessu culore, l'effettu cambia ogni volta.

E perchè u prucessu di tintura di cravatta manuale hè ingombrante è di tempu, a ghjente hà sviluppatu mudelli di stampa chì imitanu a tintura di cravatta.In cunfrontu cù a stampa tie-dye manuale, a stampa tie-dye d'imitazione hà una velocità di stampa è tintura più veloce, è u mudellu finitu ùn serà micca affettatu da cucitura, rilegatura è piegatura per causà biancu o deformazione.L'effettu di stampa di l'imitazione di stampa tie-dye hè ciclicu, è l'effettu di stampa è tintura di tie-dye hè casuale.Inoltre, l'imitazione di stampa tie-dye di diversi lotti di u stessu mudellu ùn cambierà micca l'effettu di stampa.

U culore è a forma d'arte di a stampa tie-dye o imitazione tie-dye pò migliurà l'effettu generale di a ropa di maglia è rinfurzà u sensu di stratificazione di vestiti. -dyeing, è in a maiò parte di i casi, l'effettu di tintura è finitura deve esse determinatu secondu a ratio di cumpusizioni di u tela.L'effettu di culore di tie-dye nantu à u cuttuni o tela di cuttuni o lana hè megliu.Quandu u cuntenutu di cuttuni o lana hè più di 80%, a vitezza di culore di tie-dye hè rapida è l'effettu hè eccezziunale.U poliester è altri tessuti di fibra chimica pò ancu esse tinti, ma hè più difficiuli di i tessuti di cuttuni è di lana.

I tessuti tie-dye chì avemu fattu includenu tissu hacci, tissu spugna francese, tissu jersey DTY single.Sti tessuti ponu fà T-shirts, vestiti, hoodies, pijamas è cusì.


Tempu di pubblicazione: 14-sep-2021