News

Tessutu di stampa digitale di cuttuni spandex 95/5, hè stampatu nantu à un jersey di cuttuni spandex per trasferimentu di calore

Hè un tissu di T-shirt high-end.

Per u jersey di spandex di cuttuni, Cumu hè adupratu per a T-shirt, di solitu facemu u pesu à 180-220gsm, Quandu facemu pretrattamentu di u tessulu, duvemu prestu una attenzione particulari per ùn aghjunghje l'addolcitore, altrimenti affettarà u culore. di a stampa digitale.Certi clienti anu esigenze elevate nantu à a superficia di u tela, cusì avemu bisognu di fà un trattamentu di incisione di lana.

U disignu di stampa digitale hè generalmente in mudelli di cartoon, è hè largamente utilizatu in vestiti di i zitelli.A nostra fabbrica di solitu hà una certa quantità di inventariu di tela di basa bianca, chì hè cunvenutu per a stampa diretta, cusì a nostra quantità minima d'ordine per a stampa digitale hè di 1 metru, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti per i picculi ordini.

Per u digitale A solidità di u culore hè mediu, qualchì luce stretta, a solidità di u culore di sudorazione hè generalmente micca bona, Se l'ospiti anu esigenze in questu sensu, avemu bisognu di prestu una attenzione particulari.

In generale, questu hè un tela assai populari in u mercatu cù assai usu.


Tempu di pubblicazione: 14-settembre-2021